Re: Vícenásobné plochy

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Únor 17 22:56:34 CET 2018

> Omlouvám se, já bez toho mohu žít, mě to jen překvapilo, že to nejde.
> Šlo o emulátor Androidu BlueStacks. A zarazilo mě proč to nejde, když
> můj program v Delphi spustím kolikrát chci. Tak jsem si myslel, že to
> takto ošidím. Ale holt W10 mě zase dostaly.
>
> Martin Záruba

Dobrý večer,

váš program napsaný v Delphi můžete spustit kolikrát chcete, protože
jste to v tom programu neošetřil např. aktivací jiné spuštěné instance.

Řada programů nejde spustit ve více instancích z bezpečnostních důvodů.
Jde o to, že při spuštění více instancí musíte zajistit, že si
jednotlivé instance navzájem nepolezou do zelí nad sdílenými zdroji.
Někdy to může být nemožné, někdy jen obtížné, ale autor programu se s
tím nechce trápit atd.

Konkrétně pro Bluestacks mrkněte na
https://www.bluestacks.com/blog/update-notes/multi-instance-tutorial.html

popř. si zkuste vybrat z