Re: Vícenásobné plochy

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Únor 17 20:58:56 CET 2018

Nejde to proto že je tak napsaný program. S Windows to nemá nic
společného. Ty jen vykonávají vůli programu... Váš program v Delphi
spustíte vícekrát proto že jste neučinil opatření aby to nešlo.

Mimochodem virtualizace ve Windows je - ovšem v až profesional verzi.
Podívejte se na Hyper-V. Pak taky existuje spousta dalších
virtualizačních programů které lze snadno nainstalovat a použít.

     Martin.