Ethernet s STM32F407 a LAN8720

Martin Polášek polasek.martin na seznam.cz
Sobota Únor 17 14:32:30 CET 2018

Dobrý den

používal jsem ethernet na STM32F407 s PHY LAN8720, SPL a LwIP. Aplikace
odesílá data přes UDP a doposud vše fungovalo.

Nyní jsem přešel na HAL, kostra programu vygenerovaná pomocí CubeMX.
Potýkám se ztrátovostí odeslaných dat cca 5 - 15 %, bez ohledu na
množství odesílaných dat. Zkoušel jsem desítky i tisíce paketů za
sekundu, ztrátovost je přibližně stejná, v průběhu odesílání kolísá.

Při větším množství dat (15 Mb/s) začnou vypadávat odezvy na ping.

LwIP nehlásí žádné chyby, nic nevidím ani ve statistikách. Až po DMA se
vše tváří v pořádku a množství odeslaných dat sedí.

Nesetkal se někdo s něčím podobným? Pomalu mi začínají docházet nápady.
Snažil jsem se najít rozdíly v konfiguraci, ale neúspěšně.

Děkuji.

S pozdravem
Martin Polášek