OT - Pumpa na 50 let

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Únor 18 09:45:10 CET 2018

Ahoj,

možná jsem se trochu ztratil v newspeeku, ale o co tu jde?
Já měl na zahradě pumpu z roku 1911 a v roce 2011 jsem jí prodal jednomu
zdejšímu zahradníkovi jako funkční a zachovalou. Byla to normální
litinová pumpa s odpouštěcím ventilkem proti zamrzání. Občas se trochu
pomázla, občas se jí vyměnili závlačky a když se čistila studna, tak se
ošplíchnul koš a válec a to je tak všechno. Co má být na této novince
tak úžo, že vydrží jen polovinu času?