Ethernet s STM32F407 a LAN8720

Sobota Únor 17 18:19:34 CET 2018

Dost mi pomohlo zvysit pocet DMA bufferu, neni to asi v konfiguratoru,
musi se sahnout do zdrojaku. Take jsem delal nejake upravy ve
zdrojacich, pokud mate zajem, mohu vam upravene soubory poslat.
Pri sviznejsi komunikaci jsem pozoroval, ze to nestiha vsechno zpracovat
a zahazuje pakety. Taky je lepsi pro IP vlakno dat pocitaci semafor
misto binarniho, jinak to pri promeskanem paketu coura o nejakou pozici
v bufferu zpet.
Nevim jak je to v posledni verzi ale HAL bych nejradsi zahodil, bohuzel
pro radu 7 uz asi neni jina cesta, nebo je?