Osmibit s BASICem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Únor 14 01:15:02 CET 2018

Ta to nevypada uplne dobre :( Pouzivat nahradni dily k historickym
pocitacum je sice mozne, ale nelibi se mi to z nekolika duvodu. Jednak
tim, ze si ho koupim na hrani ja, zabranim nekomu, aby si ho koupil pro
renovaci jeho stroje, to je dejme tomu duvod eticky. No a technicky je,
ze to bude mizerne dokumentovane, protoze to puvodne bylo vyrobeno na
zakazku a moc tech, co by to pripojovali jinam, nebude.

Tak jak to tak vidim, smirim se bud s malym LCD, nebo s vetsim TFT - ale
u TFT se mi nelibi citelnost na slunci a v neposledni rade spotreba.
Velka skoda, ze se hlavni proud priklonil k barvickam. U telefonu mi to
nejak zasadne nevadi (na placku jsem si zvyknul docela rad), ale u
takovychto jednoucelovek je to trochu skoda. Ale treba se objevi neco
jineho, co ja vim, 5" monochromaticky OLED, co nebude stat jako ojete
auto...

Pavel Kutina

Dne 14.2.2018 v 1:00 Jaromir Sukuba napsal(a):
> [...]
> pocitacov hladam odvtedy, co som posadnuty touto fixnou ideou. Nemozem
> povedat, ze by hladanie bolo korunovane uspechom.
> Bud sa da zohnat nieco vypredajove/nahradny kus na servis pocitacov
> typu https://en.wikipedia.org/wiki/TRS-80_Model_100 alebo nanajvys
> toto https://www.tme.eu/en/katalog/lcd-graphic-displays/db576499014d4b923c9acccc15cad63a.html
> Potom je este kategoria displejov s rozlisenim 320x240 alebo 240x64 a
> podobne v prevedeni "velky hruby modul s plosakom a sklom za kusom
> plechu" ale okrem rozmerov nebyvaju velmi dobre optimalizovane ani na

>>> https://hackaday.io/project/18445-brainfcktor - to bolo pre 1kB
>>> contest
>>> 2, Editor/assembler/palidlo pre AVR-ka, na AVR-ku
>>> https://hackaday.io/project/3511-pavapro-portable-avr-programmer
>>> 3, To iste, ale este aj in-circuit debugger pre PIC18 na PIC32

>>> 4, Trochu vyssia hmotnostna kategoria - raspberry pi zero a kopa
>>> bizuterie
>>> https://hackaday.io/project/19437-raspberry-pi-zero-handheld-computer