Osmibit s BASICem

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Únor 14 06:48:40 CET 2018

S tymi historickymi - suhasim.
Tamtie z predosleho odkazu na TME su velmi dobre, citatelne na slnku,
maju podsvietenie, su relativne tenke, s malou spotrebou - teda vsetko
co treba. V rastri 240x128 sa da pri pouziti fontu 5x7 (6x8 ak s
okrajmi) urobit 40x16 znakov; samozrejme kazdy ma iny zrak. Takto som
si urobil VT100 terminal k tomu pic32 UNIX-u
https://get.google.com/albumarchive/111890741167251011072/album/AF1QipMqEjE-BVG2bnSy3IZmB3C5sAdOis25Oml6Xcg-/AF1QipNoJxIZae8w0Ey1yyDR7KGqp3-OK0kgYvsTmZSb
v skutocnosti je to o nieo kontrastnejsie nez to vyzera na fotke.