baterie HE3DA // stavba HS

Pondělí Únor 12 21:08:59 CET 2018

Koukal jsem na to, DS 650MW az 6h, baterka 1.75MWh... To se IMHO neda
vubec srovnavat a jako nahrada to nemuze fungovat ani nahodou. Ekologie
bude asi taky nekde jinde u tech chemickych sajrajtu v baterkach (ten
uriznutej kopec na DS nakonec vypada docela zajimave ze vsech stran a
trocha betonu nikoho nezabije...)