baterie HE3DA // stavba HS

Pondělí Únor 12 23:07:53 CET 2018

možná je problém taky v tom, že ekoteroristi na tom kopci objeví
nějakého broučka a proto se tam nesmí stavět. No můj názor je takový, že
místo jednoho ekosystému vznikne jiný a objeví se tam jiní broučci...
nikdo si nedovolí protestovat proti jihočeským rybníkům a nechce je
zasypat. Při tom taky vznikly uměle :-) Ale když se někde má stavět nová
přehrada, je to velký problém.
Anděl