baterie HE3DA // stavba HS

Pondělí Únor 12 20:20:34 CET 2018

Stejně nechápu, že nejdou cestou výstavby dalších přečerpávacích
elektráren. Když jsem byl na exkurzi na Dlouhých stráních, říkali že ta
elektrárna se už zaplatila několikrát. Takových by se uživilo ještě 7 a
že jsou vytipované i nějaké lokality. Jen prý není politická vůle je
stavět. Ty baterky mají při životnosti 6000 cyklů vydržet 6 let. Docela
drahá sranda. Němci sice taky mají místo přečerpávaček baterky, ale taky
nemusíme mít všechno podle nich.
Anděl