Re: CANOpen - jak dostat data z tupého zařízení (PDO?).

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Únor 12 13:21:48 CET 2018

Na to, jak to zkonfigurovat aby to posílalo samo je nějaký obecný protokol, nebo je to na výrobci zařízení?

Píšou tam ještě něco o DS 406 (nebo standard 406), tak kdyby to někomu něco řeklo. Ale je to ve stejném bloku jako IP 67 a
další normy, tak nevím.

Mohlo by to být možná toto

http://overpof.free.fr/schneider/CAN%20&%20CANopen/CANopen/%A9CiA%20CANCANopen%20CD%20V5.1/html/spec4.htm#encoders

Bohužel pořádně čas si to přečíst budu mít až večer.

Pak ještě DS 301
a asi to bude ono, protože je tam CiA DS 301, jinde to CiA neuvádějí, jen standard.

No snad mě to začne dávat smysl. Začal jsem si číst CANopen a jak to znám, po vícedenním pátrání zapíšu jednu zprávu a
bude to fungovat. Tak jsem chtěl nasměrovat co si nastudovat, pokud s tím někdo už dělal.

Zatím děkuji za nasměrování.