CANOpen - jak dostat data z tupého zařízení (PDO?).

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Únor 12 11:28:33 CET 2018

Zdravím,
  mám na stole magnetorestriktivní senzor (takový profil s magnetem a jedním konektorem) od BALLUFFu
(BTL-5-H102-M0550-P-S32) a přemýšlím jak z toho dostat data. Když to připojím ke CAN zběrnici, a hýbu senzorem, tak mě to
hlásí koncáky (takže zařízení komunikuje :-). Jak z toho ale dostat polohu?

Výrobce se k tomu nehlásí, mám jeden jednoduchý manuál (bohužel v němčině, ale je to mnohem lepší než v čínštině :-)

Co se týče CANopen, tak jestli to dobře chápu, tak PDO je to zařízení se kterým komunikuji. Mělo by to automaticky posílat
data, ale přes nějaké parametry, tedy jestli to z té němčiny správně dekóduji. Pak ještě píší něco o alternativě pomocí SDO.

Mohl by mě někdo znalý nakopnout správným směrem? Nechce se mě číst celo CAN open kvůli přečtení jednoho tupého zařízení
(respektive po půl hodině čtení toho nevím mnohem více).