Re: Dotaz na kritéria pro Admin-stopy

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Neděle Únor 11 21:30:17 CET 2018

Zdravím,

kdysi tu nebyl žádný admin, vše mírně dozoroval majitel, pan Jan Řehák. A
pravidla byla například i taková, že se nesmí diskutovat ani o počítačích
(konference má být o HW). Dlouholetý člen konference, dr. Hanzal, když se
chtěl zeptat na něco okolo PC, tak tady psal něco jako "bedna co umí
počítat" a podobně...

Pak sem přišli lidé, kteří do konference tahali politiku a na všechny
útočili (např. neblahé paměti pan ing. Jiří Smola, zde pod přezdívkou
Jirka) a tak byl vybrán admin, klidný a rozumný člověk, pan Vicek. V té
době také proběhly diskuse, zda mohou být otevírána témata na jiné
technické záležitosti než čistý HW. Konsensus byl, že ano, ale subjekt musí
být označen OT (pokud je to dotaz "Kde v okolí Pardubic rostou houby"),
nebo MECH (jak udělám vrtákem hranatou díru) nebo "Komerce" (Vyměním hrubou
manželku za hladkou mouku, značka kilo za kilo). Také se rozebíralo vykání
či tykání. Dále se probíralo i to, že v této konferenci by nemělo smysl
zakázat odkazy na firmy, které něco prodávají (jako je to třeba na jiných
fórech). A to proto, že velká část dotazů je "Kde koupím čip BFLMPSVZ"

Tohle berte jako historický exkurz pamětníka z 90. let minulého století,
když to vše začalo. Snad trochu objasní principy, na jakých konference
funguje.

Takže nevidím nic špatného na tom, zeptat se administrátora, proč učinil to
co učinil.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel