RF ovladace na svetla

Sobota Únor 10 17:47:08 CET 2018

Né, u ovladače se píše 2,4. Někdo to špatně opsal.
Hledal jsem nějaké přijímače na 2,4 GHz pokud možno dostupné v TME a
zatím jsem našel jen AT86RF215. Sice toho umí pro mě zbytečně moc a má i
zbytečně moc nožiček, ale měl by umět snad i to co chci. Kdyby existoval
nějaký jednodušší, který bude končit tím že signál z detektoru natvaruje
na logické úrovně, potěšilo by mě to.
Anděl