RF ovladace na svetla

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Únor 10 17:27:10 CET 2018

Na té odkazované stránce s ovladačem se uvádí 2,7 GHz. To je správně?

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Saturday, February 10, 2018 1:36 PM
To: konfera
Subject: RF ovladace na svetla

Dobrý den,

řeším ovládání LED modulů, které mám všude po baráku. Standardní obladač s
přijímačem má výkonový výstup a to já nepotřebuju. Mám předřadníky s
výstupem napájení 5V a se vstupem řízení 0-5V. Koupil jsem si tyhle ovladače

https://ledme.cz/pro-jednobarevne-led/1377-led-ovladac-pro-jednobarevne-a-cc
t-led-1-4-okruhy-milight.html

a s údivem zjišťuju, že už téměř nekoupím nic s jiným kmitočtem, než 2,4
GHz.

Otázka je - jakou tyhle věci používají modulaci? Vypadá to že ten přenos je
dost pomalý, příkaz se odesílá možná 0,2 vteřiny. Zatím jen tak podle
sluchu, na osciloskop jsem to ještě nedal. Myslím si že používají to samé co
pro IR, jen k tomu připojí modul RF. Chtěl jsem to původně dát dohromady s
tímhle přijímačem

https://www.tme.eu/cz/details/rfm75-s/komunikacni-moduly-rf/hope-microelectr
onics/#
<https://www.tme.eu/cz/details/rfm75-s/komunikacni-moduly-rf/hope-microelect
ronics/>

www.hoperf.com/upload/rf/RFM75%20Datasheet%20v1.0.pdf

ale ten má jen 500 Kbit/s - 2 Mbit/s a nedostanu z něj výstup přímo z
detektoru přijímače, abych mohl zpracovat libovolnou přenosovou rychlost.
Nebo jaký přijímač se dá pro tohle použít? V TME nic rozumného nemohu najít.

Anděl

gn=sig-email&utm_content=emailclient> Obrázek byl odebrán odesílatelem.

Bez virů.
gn=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com