Nf korekce

Jiří LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Sobota Únor 10 10:02:38 CET 2018

Pro obyčejné korekce jsem používal LM1036, Měl výhodu v jednoduchých
potenciometrech, stereo, laciný a okolo málo součástek. Potřebuji postavit
další zesilovač a zjišťuji že se již v českých drogeriich neprodává a když
tak jeho cena je kolem 400Kč.

Hledal jsem podobné náhrady a našel jsem pouze

LM1035 - ještě horší dostupnost

TDA 1524 - také není v obyčejné drogerii

Nevíte někdo o nějaké podobné náhradě ? prostě IO a k němu potenciometr na
Hlasitos, výsky hloubky a nejlépe ještě balance.

Děkuji JL

PS:
Podobný osud asi vzal i koncových zesilovačů TDA 2050 a LM 1875.