dva proudove LED pasky v serii

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Únor 9 21:59:37 CET 2018

Kdyz date pasky do serie, tak ani nemusi mit stejne ubytky. Tece jimi stejny proud, takze pokud maji svitit stejne, tak musi mit stejny pocet paralelne zapojenych osmic. Zdroj musi fungovat pri vyssim napeti.
L.

--
Stručně naklofáno na mobilu

-----Original Message-----
From: Pavel Urbancik <hw na itherm.cz>
To: Hw-list na list.hw.cz
Sent: pá, 09 úno 2018 20:58
Subject: dva proudove LED pasky v serii

Zdravim konferu,

Sehnal jsem par proudovych LED pasku kde je vzdy v sekci 8 LED v serii a
tyto jsou paralelne.
Napeti dane vyrobce je max 24V, proud 2,1A/metr. (proudove rizeni)

Myslite ze je mozne je zapojit do serie?
Jde mi o to aby samotny ten proudovy zdroj nebyl namahany zbytecne velkym
ubytkem (na vstupu jej napaji 48V).

Rikam si ze by to melo v pohode jit, protoze vyrobce uz sam udelal pasky bez
odporu, takze musi byt ledky hodne podobne a kdyz dam pasky do serie tak se
opet udela prumer z dost velkeho poctu ledek.

Nezkousel toto nekdo?

Pavel