Nf korekce

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Sobota Únor 10 10:09:07 CET 2018

Sice nic moc, ale A273, A274 z bývalé produkce NDR.

Jestli jich nechcete moc, klidně grátis pošlu.

pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Jiří LINHART" <hw.jirilinhart na gmail.com>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 10.02.2018 10:03
Předmět: Nf korekce

Pro obyčejné korekce jsem používal LM1036, Měl výhodu v jednoduchých potenciometrech, stereo, laciný a okolo málo součástek. Potřebuji postavit další zesilovač a zjišťuji že se již v českých drogeriich neprodává a když tak jeho cena je kolem 400Kč.

Hledal jsem podobné náhrady a našel jsem pouze

LM1035 - ještě horší dostupnost

TDA 1524 - také není v obyčejné drogerii

Nevíte někdo o nějaké podobné náhradě ? prostě IO a k němu potenciometr na Hlasitos, výsky hloubky a nejlépe ještě balance.

Děkuji JL

PS:
Podobný osud asi vzal i koncových zesilovačů TDA 2050 a LM 1875.