Elon je proste najlepsi :-)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Únor 7 17:07:32 CET 2018

 > Cože? Jakože to je příprava na přestěhování na Mars, kdyby se Země
 > stala neobyvatelnou? To je už naprosté sci-fi.
 >
 > P.K.

Víte o nějaké jiné možnosti, jak čelit globálnímu vyhynutí? Nemusí to
být ausgerechnet Mars, může to být Měsíc, mohly by to být třeba větší
asteroidy v pásu nebo některé měsíce u plynných obrů, ale nevím o jiné
bližší adrese, kde by v případě global extinction mohla přežít alespoň
část populace. Nejde o to, jestli k tomu dojde - stane se to, tak jako
se stalo už vícekrát. Jde jen o to, kdy to bude a jestli člověk bude
následovat populární dinosaury, nebo jestli se mu podaří vyvinout
technologii, s jejíž pomocí by tomu mohl čelit. Jsem možná pesimista,
ale moc nevěřím tomu, že by lidé byli schopni odvrátit nějaké kataklysma
globálních rozměrů (dopad asteroidu, extrémní vulkanismus atd.) a
současně nebyli schopní osídlit okolní vesmír.

jf