Elon je proste najlepsi :-)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Únor 7 14:42:08 CET 2018

Lidé na Marsu přistanou a o tom jsem přesvědčen. Mám pocit, že to nebude
šťastná mise, ale jednou to přijít musí.
Druhá nebo třetí bude úspěšná, ale nylím si, že než k tomu dojde, tak
budeme mít takové "roboty", že nás zastanou.
Pak možná bude úspěšná i ta první lidská posádka.
Ovšem opět se může opakovat ten závod, kdo dříve a za jakou cenu.
Funguje to tak od počátku a kdo vypustil dříve zvířátko, kdo člověka.
kdo dříve obletěl zemi, kdo byl první na Měsíci. Je to poráde o
politice, o tom co vidíte u nás v parlamentu i na mezinárodním fóru.
Je to smutné. Jsme jak Babyloňané s popletenými jazyky.
Jindra