Elon je proste najlepsi :-)

Středa Únor 7 14:30:04 CET 2018

Dne 7. února 2018 14:07 J. Polívka <jpolivka na volny.cz> napsal(a):
> Mars je obrovska vyzva.

Jako lidé na Marsu? Nesplnitelné (resp. velice těžce splnitelné) sny.

> Jetli existuje jinde zivot ? O tom jsem presvedcen a na to mozna staci i
> statistika.

Život jinde nejspíš existuje, ale my se to nikdy nedozvíme. Vesmír je
příliš obrovský a naše možnosti cestování příliš omezené.

> A nejsme vyspeli setkat se se sousedy druheho statu a chteli bychom se
> setkat s jinou civilizaci. Blbost.

No právě. My, lidé, máme dost starostí sami se sebou a se svou
planetou, ale chtěli bysme lítat na Mars.

Pavel Kadečka.