Elon je proste najlepsi :-)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Únor 7 16:05:47 CET 2018

Znáte to, připraveným . . .  a nejen že je jim přáno, ale možná i
pomoženo. Vidina zisku, když vidíte vizionáře, a tím on je, tak
investujete.
Tam prostě investoři zřejmě jsou a budou a teď dvojnásob a to nejméně.
Byl vysmátý a kdo by nebyl a v tu chvíli jsem v jeho očích ty doláče
neviděl.
Tam bylo jen to štěstí a radost. To ostatní jistě přijde.
Jindra