do piatku to nevydrzim - dioda :-)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Únor 3 13:09:30 CET 2018

> Praktická podstata je taková, že PbF vede k teplotě pájení, která roztaví
> jakoukoli vnitřní pájku (použitelnou pro daný typ součástek), kromě čistého
> Pb, které má vyšší teplotu tání než čistý Sn.

Presne tak.

> Takže méně olova na deskách vedle k více olova v součástkách:-)

Ano, ale "prikaz, ten znel jasne" - na suciastkach nesmie byt olovo. A
ani nie je.

> Ale mám za to, že se to týká jen dnes již minoritních skleněných pouzder,
> ale jist si nejsem.

Tyka sa to aj tych, ktore su puzdrene do plastu, minimalne puzdier ako
MELF, miniMELF, SMB (predpokladam ze aj ostatnych SMx typov) a
vsetkych vyvodovych. Hm, to nam pokryva celkom masivnu cast produkcie
:-)