hledam kamarada

Sobota Prosinec 29 00:08:27 CET 2018

No dobře. Halovka snímá mg pole a z toho bych vyšel. Co takhle přistrčit
k tomu magnet, aby se ten rozsah kousek posunul? Buď to napětí při tom
měřit a pokud není čím, tak jen aby to fungovalo? A až budete mít měřák,
posunout to na čisto tak jak chcete?
Vidím to asi tak.
1. Staré topné systémy s otevřenou expanzkou fungovaly desítky let i bez
vypínání kotle při nedostatku vody. Pokud prorezne radiátor a poteče z
toho voda, jistě si toho někdo (snad včas) všimne...
2. Natlakovaná expanzka při ztrátě malého množství vody ztratí tlak a
pozná se to. U systému s otevřenou expanzkou  bude tlak klesat úměrně
výšce sloupce a nejspíš to čidlo pozná, až bude hladina o 2 m níž -
takže až někde bude potopa.
Takže bych z toho zas až tak nedělal vědu :-)
Anděl