hledam kamarada

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Prosinec 29 13:58:15 CET 2018

Je to tak, k něčemu podobnému jsem také došel. Jen jsem jako elektrikář
v první fázi chtěl použít technologii kterou ovládám - tedy posunout tu
hodnotu na děliči.
Pak jsem zjistil, že elektrikářsky je to komplikované. Já se bál toho,
jak nacpat magnet do vnitřku toho snímače. Nakonec se mi podařilo najít
vhodné místo vedle snímače.

Jinak s tím poklesem vody v otevřeném systému souhlasím. Navíc jsou tady
trubky průměr cca 70mm, takže 2m vody je opravdu hodně. Nehledě na to,
že by systém teoreticky fungoval i v případě, že bude hladina "jen" nad
nejnižší radiátor a to je tady asi ve 2m vejšce (z původních 8 co je
normální hladina expanzky). Počítáno na hladinu kotle, kterej je ve sklepě.