hledam kamarada

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 28 11:21:48 CET 2018

Ja jsem z CB, ale klasicke 0207 odpory vedu jen velmi omezene (neco bych
samozrejme nasel), trimry nejake (nejspis pouzite) mam,pinove listy mam
a merak vam samozrejme pujcit muzu...jen nevim zda za ty ctyri cesty
CK-CB-CK-CB-CK neprojedete vic nez kdyz si koupite merak za 200 nekde v
Bauhausu. Jinak dnes bych mel byt cely den doma...od zitra dal uz to
bude bida.

RV