hledam kamarada

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Prosinec 28 09:24:56 CET 2018

Ahoj vespolek,

jsem u rodičů v Českém Krumlově a potřeboval bych jim "poladit" nový
elektrokotel.
Podstata je taková, že starý barák má otevřený topný okruh s tlakem 0,8
bar (8 metrů vejška baráku). Kotel pro zapnutí požaduje tlak větší než 1
bar. To bych musel namontovat expanzku až na anténu.

V kotli je tento snímač:
https://forum.tzb-info.cz/docu/diskuze/1287/128791/0023001.jpg

Moje představa je, že milý snímač doplním o odporový dělič tak, abych
posunul napětí z 1,62V na 1,71V a bude to.

Jenže tady nemám vůbec žádné vybavení, krom tátovo trafopájky. Není mezi
přítomnými někdo z Krumlovska/Budějovicka, kdo by mi byl ochoten
zapůjčit nářadí (měřák s vhodným rozsahem) a věnovat nějaký odpor, trimr
a přiměřený konektor (originál je tam nějaký jst nebo molex, ale zvládne
to i dutinková+pinová lišta).

Tedy má to smysl řešit jen dnes večer, nebo zítra (sobota).

Díky