zbytocne suciastky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 28 12:37:15 CET 2018

Jde o to, jestli ta tyristorová regulace umí zpětnou vazbu. To povyšuje
regulaci tzv. univerzálního motoru na jiný level.
Motor má pak v poměrně širokém rozsahu   obrátky skoro nezávislé na
zatížení.
V každém případě díky za odkaz , už jsem šlapku objednal vesměs kvůli té
mechanice.
Deska se dá udělat jiná a osadit onu zpětnovazební regulací, případně
stávající upravit.

http://www.elektronikacz.borec.cz/Data/Regulator%20rychlosti%20motoru_soubory/image002.gif

Bez
virů. www.avast.com
<#m_2041899848953668144_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

pá 28. 12. 2018 v 0:54 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>