zbytocne suciastky

Pátek Prosinec 28 00:54:00 CET 2018

Já jsem si tu elektronickou šlapku koupil, protože jsem potřeboval něčím
řídit navíječku.
https://www.sicistroje.biz/pedal-elektronicky-pro-sici-stroje?gclid=EAIaIQobChMI4KvJ5JjB3wIVDeh3Ch28WQduEAQYBCABEgLGn_D_BwE
Takže nějaký tyristor tam je, ale stejně jsem z toho využil jen ten
potenciometr.
Tahle šlapka má nejspíš nějaké problémy (EMC? bezpečnost?), protože mi
přišla bez šňůry. Ostatně tomu by odpovídala i ta cena.

Anděl