Programovani Orange-Pi

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 27 19:52:58 CET 2018

Do toho bych asi nešel. Pro tyhle účely bude asi lepší přilepit k tomu
nějaký malý jednočip třeba přes USART a z toho PI mu posílat jen povely
co má dělat. A bude to tak lepší třeba i pro ten PID regulátor. Ta
dokumentace velkých SoC je asi fakt bídná, jednou jsem čuměl na USART
nějakého Cortex-A a nešlo z toho vyčíst prakticky nic, jen tak citem se
dalo odhadnout, že je to dost podobné 16C550.
A pak, takto to můžete klidně ladit off-line na PC, což je asi
pohodlnější. Stejně k tomu musíte nějakou elektroniku přilepit, takže
jeden čip navíc už nehraje takovou roli. Při dnešních cenách a
rychlostech jednočipů je to už stejná součástka jako jiné integrované
obvody. Jediný opruz je v tom, že se to musí nějak naprogramovat.

Mrazík