Programovani Orange-Pi

Čtvrtek Prosinec 27 20:07:27 CET 2018

Ja bych se to rad naucil, treba v budoucnu i kompilovat jadro a pak by
IMHO nemusel byt problem natlacit nejakou obsluhu HW primo do driveru v
preruseni atp...
Kdysi jsem rozchodil nativne bez OS na RPI s OOCD a rozblikal ledku ale
uplne to nedava smysl, pokrok je pokrok a rad bych se zas neco naucil.
Zvlast ted, kdyz uz lidi jsou asi lini programovat nizkourovnovne a
tohle by mohla byt takova mezicesta... Toho HW podporujiciho linux je uz
mraky.