Programovani Orange-Pi

Čtvrtek Prosinec 27 16:33:06 CET 2018

Nevim, Qt se mi nejak pro tyto ucely zda jako kanon pro vrabce...
Spis bych si predstavoval programovani v prostem C s necim, jako okenni
WinAPI, co by byla prosta aplikace bez hromady knihoven a zavislosti,
vytvorit okno a v nem par zakladnich prvku, zadne animace, vazby na
dalsi knihovny tretich stran a podobne opicarny. Lze neco takoveho v
principu provozovat na Linuxu? Ta ruzna GUI asi nejsou moc/vubec
kompatibilni co se tyce API?
S kernelem by asi problem byt nemel, kdysi davno jsem neco zkousel a to
ma API celkem rozumne a dokumentovane, zda se.
Chtel bych treba vyzkouset, jak moc rychle se da hybat s temi
periferiemi a k cemu by to mohlo byt jeste pouzitelne, vytvorit nejake
vlakno s vysokou prioritou pro ulohu a v jinem neco jednoduse zobrazovat
a ovladat prostrednictvim GUI, napriklad.