Programovani Orange-Pi

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 27 13:07:26 CET 2018

Qt jako opensource je pod LGPL3, nějaké restrikce tam jsou ale moc tomu
nerozumím. Pokud budete chtít aplikaci uzavřít, bude lépe to konzultovat
s odborníkem na autorské právo, ale patrně to půjde aniž by to příliš
bolelo. Já jsem zatím nikdy neměl problém s tím nechat aplikaci
otevřenou, protože to vždy chtěl někdo přímo na míru s tím aby se v tom
mohl dál vrtat, takže zdrojáky potřeboval. Co se s tím pak dělo dál
nebylo předmětem mého zájmu, takže neporadím. Patrně stačí viditelná
zmínka, že aplikace používá Qt knihovnu nebo půjde skrýt nějaká kritická
část aplikace, která Qt nepoužívá. Stejně když to budete chtít prodávat,
musíte to nějak chránit proti zneužití.

Mrazík