Eagle 9.2 nove ficury (ako vypnut)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Prosinec 25 22:57:14 CET 2018

No já jsem měl >10 let pauzu od návrhů (doma dělám na univerzálkách), takže
jsem dělal v eagle 3.55 a možná 4, no a pak až Kicad 4, teď 5. Jenom jsem se
rozkoukal a už to lítalo, jak jezdit na kole.

Jediné s čím u 5 bojuju, je vlastní knihovna. Tam jsou vlastně 2 knohivny,
symboly a PCB. +  případný 3D model, že. A je úplně od 4ky předělaná, takže
magické postupy z youtube a starších návodů spolehlivě nefungují.

Dělám to na windows tabletu s perem, ale té lenovácké klávesnici chybí
takové základní věci jako insert a nefunguje tam IBM kolečko, ikdyž to má
ten geniální IBM čudlík! Kolečlo tam má být když se drží prostřední
tlačítko, tak nevím jeslti je to woknama, nebo to čínani zjednodušili. To
pero je dost dobrá věc, ale ikdyž má tlačítko, tak není pravé, ale jenom
ukáže kde je kurzor, jako kdybych tam zrovna nemířil tím perem (nemusím se
dotknout, aby to ukazovalo kde jsem, aby bylo jasno). Ten insert už mám na
digispark arduinu do USB, akorát mi nešlo do jednoho čipu dostat klávesnici
a myš najednou (ne že by to nešlo, ale su línej a nechtělo se mi přepisovat
knihovny)

Udělat desku mi na těch woknech trvalo podstatně dýl, než na 4kové verzi v
linuxu (která mi už nějak odmítá jet, noťas už dodělává). Pomíjím záměrně
sprostá slova, která jsem zjistil že umím, při nenadálém styku s wokny.

Mě ten kicad, až na nefunkční magické postupy okolo editorů knihoven, přijde
jinak docela intuitivní. No ale ještě jsem se nedostal k přípravě výroby, to
mě čeká po vánocích, to asi není jak vyprdnout PDFko do laserovky.