Eagle 9.2 nove ficury (ako vypnut)

Pondělí Prosinec 24 19:09:49 CET 2018

No pro navrhare asi vyhoda ale pak ta dokumentace podle toho vypada, ono
schema je potreba casto vytisknout, pak je IMHO nejake zakladni
ohraniceni prinosem. Ono kdyz se to pak da citelne vytisknout tak na
format A0...
Pokud jde o slozitejsi schema s desitkami listu (kdyz si vezmeme takovou
tisknutelnou A4 aby bylo vsechno videt) uz si bez hierarchicke struktury
nedokazu predstavit.
Mimochodem, casto me napada, jestli by nebylo lepsi pro navrh DPS misto
kresleni schemat pouzit nejaky HDL, ale nevim, jestli to nekdo podporuje?