Eagle 9.2 nove ficury (ako vypnut)

balu balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 24 18:31:26 CET 2018

imho cenova politika nema s pouzitelnostou softu velmi spolocne.

A takisto ludia, ktori vedia kreslit a zalezi im na kvalite svojej prace
nedavaju do schemy suciastku, ku ktorej pripoja dva kusky dratu s nazvom
netu. Ani netahaju ciary cez suciastky. Musite vymenit kolegov za
kvalitnejsich :-)

b.

p.s. presne takto kreslia niektori mladi cerstvo-vystudovanci v nasej
sekcii a to pouzivaju cadence za miliony...