Eagle 9.2 nove ficury (ako vypnut)

Pondělí Prosinec 24 18:02:02 CET 2018

Zajimave, ja jsem s Kicadem i pres drobne musky nadmiru spokojeny  a
naopak mi pripada odpudivy Eagle, asi zejmena cenovou politikou ale i
jinak jsem tomu nejak neprisel na chut - i kdyz to pouzivam jen pasivne
kdyz uz v tom musim nejaky projekt prohlizet. Zejmena mam dojem, ze to
lidi nuti nejakym nepochopitelnym zpusobem doprasit design schemat, kde
se krizi soucastky s carama, vsechny spoje konci jen nejakym labelem a
vsechno je naprasene na jedne strance. Predpokladam, ze hierarchicka
schemata umi, ale nevim, proc to lidi zasadne nepouzivaji... No projekt
co jsem dostal v Altiu teda nebyl o nic lepsi ale tam to asi bude ciste
navrharem doufam.