Eagle 9.2 nove ficury (ako vypnut)

balu balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 24 13:15:35 CET 2018

pravidelne mi chodi do kancelarie tipek, ktory ten Kicad posledne roky
programuje (Tom). Mily, prijemny chalan, rad sa s nim vzdy stretnem.
Pokecame ake mame najnovsie projekty, vymenime si material, daruje mi
ceziove hodiny, dojde si zmerat na mojich pristrojoch a ideme dalej...

No a ked nahodou vidi, ze mam na monitore otvoreny Eagle, vzdy sa ma
spyta preco nepouzivam Kicad. Tak mu ukazem ikonku na ploche a vravim,
ze tento rok som ho uz vyskusal (inspitoval som sa tebou).

A vtipna, totalne insiderska prihoda. Pred sviatkami som od nich (on
plus studentka a este jeden kolega) dostal na recenziu navrh karty na
syntezu a distribuciu hodin. Nestihol som to hned otvorit, ale stretol
som ho dalsi den a pytam sa ci to je v Kicade a ci moze pripadne poslat
pdf aby som to mohol otvorit aj mimo kancelariu. No a odpoved bola, ze
to je kresl;ene v Altiu, lebo v K zatial nie su k dispozicii nejake
ficury :-))

A ked su uz tie vianoce este jedna vtipna prihoda s Kicadom. Prijal som
vo februari studenta, ktory mal navrhovat pomerne jednoduchy obvod,
fazovy zaves s tromi ultra nizkosumovymi oscilatormi. Dal som mu na
vyber  4 systemy, ktore pouzivame, nech to kresli v tom, v com vie
robit. Podla zivotopisu bol expert na Kicad.

Po troch tyzdnoch som zistil, ze v zivote ziaden plosak nenavrhoval
(podla zivotopisu bol tiez expert na navrhy dosiek) a stale sa
vyhovaral, ze Kicad to nevie, nedokaze, je tam bug ktory prave
odstranuju, vsetko bude inak vo verzii 5, ktoru releasnu o par mesiacov,
a preto nasledujucich par mesiacov nemoze robit. Naozaj sa snazil so
vsetkymi vyhovorkami, ale ked dosiel na to, ze naozaj trvam na tom, ze
bude pracovat aj ked nevie zmenit popisku R20853 na R10, tak sa dal na
marodku a oddelenie ludskych zdrojov sa rozhodlo, ze ho nemozu vyrazit.
Takze nakoniec sme ho museli na zvysok jeho zmluvy odlozit niekde, kde
to nebude moc boliet.

Tolko Kicad :-))

b.