Eagle 9.2 nove ficury (ako vypnut)

balu balu na k-net.fr
Pondělí Prosinec 24 11:50:19 CET 2018

Zdravim osadenstvo,

zacal som navrhovat dosku v Eagle 9.2. aby som sa zoznamil s novymi
ficurami Eaglu (normalne pouzivam verziu 7.x). Neuveritelne ma sere
zalamovanie ciary (wire bend), ovlada sa pravym tlacitkom.

Doteraz tam boli priamo, 45 stupnov a 90 stupnov (v oboch smeroch) a
jedno kruhove. Teraz su v menu uz len 90 stupnov jednym smerom, 45
jednym smerom a plno tych kruhovych. A neviem ako mu mam vysvetlit, ze
chcem tahat ciary pod uhlami, nie v kruzniciach.

Da sa niekde nastavit obsah toho menu? Alebo zamknut tahanie len pod
uhlom, nie v krivkach?

dakujem za posunutie,

b.