Re: Emulátor proměnného odporu

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Prosinec 17 14:27:13 CET 2018

Dne 17.12.2018 v 6:17 Pavel Brychta napsal(a):
> Dobrý den,
>
> a neuvažoval jste o využití jejich EMS sběrnice? Řada Cearpur by měla
> mít EMS elektroniku (shodou okolností právě dělám na řízení Junkerse pro
> dceru, takže jsem se v tom trochu vrtal...).
>
> Hezký den,
>
> Pavel Brychta

Dobrý den,

popravdě řečeno uvažoval, ale nenašel jsem žádnou relevantní dokumentaci
a ani u zastoupení Junkerse v CZ jsem se nedostal k ničemu použitelnému.
Asi nejblíž, co jsem našel, byl nějaký obecný popis sběrnice systému
Heatronic od Bosche, co v tom kotli je, ale na nějaké řešení fungující
24x7 bych si na základě toho popisu netroufal.
Pokud byste měl nějaký odkaz na dokumentaci, byl bych zavázán...

Díky
jf