Re: Emulátor proměnného odporu

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Prosinec 17 06:17:32 CET 2018

Dobrý den,

a neuvažoval jste o využití jejich EMS sběrnice? Řada Cearpur by měla
mít EMS elektroniku (shodou okolností právě dělám na řízení Junkerse pro
dceru, takže jsem se v tom trochu vrtal...).

Hezký den,

Pavel Brychta