RE: Emulátor proměnného odporu

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Pondělí Prosinec 17 20:43:39 CET 2018

Zdravím,

Když už se tu řeší ovládání kotle, nevěděl by někdo, jak funguje sběrnice kotle Bosch Tronic Heat 3500?
Kotel toho umí poměrně dost, ale vše se nastavuje pouze lokálně na dvoumístném LED displeji - hrozné.
PCB s displejem má na sobě konektor pro připojení externího zařízení (GSM, a ještě nějaký modul). Ještě jsem se v tom nijak neangažoval, ale pokud by měl někdo zmapované, zdali jde kotel nastavovat na dálku, tedy zda uvedený konektor má nějakou sériovou sběrnici, byl bych rád.
Jinak to rozeberu, myslím, že tam je nějaký Atmel/PIC a kouknu, co to leze za PINy na ty konektory a zkusím prověřit osciloskopem.

Díky RK

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: Monday, December 17, 2018 2:27 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Emulátor proměnného odporu

Dne 17.12.2018 v 6:17 Pavel Brychta napsal(a):
> Dobrý den,
>
> a neuvažoval jste o využití jejich EMS sběrnice? Řada Cearpur by měla
> mít EMS elektroniku (shodou okolností právě dělám na řízení Junkerse pro
> dceru, takže jsem se v tom trochu vrtal...).
>
> Hezký den,
>
> Pavel Brychta

Dobrý den,

popravdě řečeno uvažoval, ale nenašel jsem žádnou relevantní dokumentaci
a ani u zastoupení Junkerse v CZ jsem se nedostal k ničemu použitelnému.
Asi nejblíž, co jsem našel, byl nějaký obecný popis sběrnice systému
Heatronic od Bosche, co v tom kotli je, ale na nějaké řešení fungující
24x7 bych si na základě toho popisu netroufal.
Pokud byste měl nějaký odkaz na dokumentaci, byl bych zavázán...

Díky
jf