O Tesle Piestany

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Prosinec 16 21:08:40 CET 2018

No nevím, no. Abych tam nevypadal divně. Tehdy, když jsem se tam hlásil, tak se žádné dny otevřených dveří snad nekonaly. Nepamatuji si, že bych tam byl před přijímačkami. Fakt je, že tam mám spolužáka, tak možná tam bude na tom dni někde čumákovat, že bych se s ním domluvil. Uvidíme. Jinak na tom FITu to bylo docela zajímavé. I když tedy hardware zrovna mého syna nezajímá. On několik let měl jasně vybraný MatFyz, ale teď to vypadá, že chce jít právě na FEL. Na nějaký obor s informatikou. Prý ho mají podobný jako na MatFyzu.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vojtěch Petrucha
Sent: Sunday, December 16, 2018 6:58 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: O Tesle Piestany

zdravim,

na FEL se muzete urcite stavit i sam, splynete s davem..  akorat mam vzdycky pocit, ze je tu k videni jen mensi cast toho skutecne zajimaveho..  nejde tady dost dobre zorganizovat navsteva kazdeho kutlochu, lidi nemaj cas, nechce se jim uklizet apod :-)

a co se tyce tech stezku na studenty, zas tak hrozne to neni..  minimalne tady (katedra mereni, studenti oboru KyR), kdyz zrovna maji cas, tak dokazi zajimave veci..   samozrejme je propastny rozdil mezi clovekem co od mala bastli, ale i chytry "gymplak" co  v zivote nedrzel pajecku v ruce se typicky velmi rychle potrebne nauci, pokud ma zajem...

v.p.