O Tesle Piestany

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Prosinec 16 20:08:01 CET 2018

Ja mel obe vyhody, t.j. slusny gympl s dobrymi vysledky ve fyzikalnich
olympiadach a zaroven dost
dobrou zkusenost s bastlenim a od 15 let diky krouzku ve Svazarmu i koncesi
na vysilani.
V te dobe jsem prijimal telegrafii tempem 130zn/min. Ten cas, co jsem
venoval
treningu bych ted docela chtel mit zpatky ((::
Na FEL me vzali bez prijimacek.

ne 16. 12. 2018 v 19:15 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>