O Tesle Piestany

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Neděle Prosinec 16 22:38:20 CET 2018

Nevim urcite jak jinde, u nas (Plzen, fak.aplikovanych ved) byste na dnu
otevrenych dveri divne nevypadal:-)
- predpokladam ze skladba bude jinde obdobna. Prevaha je samozrejme
koncicich stredoskolaku, ale
a/ existuji obory kombinovaho studia (tj. studium pri zamestnani) kde pak
studuji lide 20-60let.
b/ obcas se chodi podivat i rodice stredoskolaku
c/ take se chodi podivat i zamestnaci ostatnich kateder a fakult, byvali
studenti a nekdy i "lide z ulice"
T.M.

ne 16. 12. 2018 v 21:08 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>