Re: O Tesle Piestany

jpolivka na volny.cz jpolivka na volny.cz
Neděle Prosinec 16 13:29:07 CET 2018

Jindra Polívka, v květnu to bude 62, elektronika už jen pro zábavu nebo něco opravit. Teď mi doma čeká oprava převodníků a zářivek pro jednoho našeho slavného, nejen, lovce motýlů a to i nočnìch. Možná budu potřebovat i poradit. Pozdrav všem z Egypta, kde kolem mne zrovna ti motýli každou chvili poletují.
Jindra Polìvka

Dovolím si sem vložit částečně ot. Je tady vůbec někdo pod 40? Koukám sami pamětníci i ti co jsem myslel že jsou mladší. Je fakt to scim se setkávám ve všech firmach pravda že nejsou mladí technici?No mnohé by to vysvětlovalo ten materiál z řad mladých ,který potkavam poslední dobou fakt stojí zato.Danieli nechceš rozšířit pole působnosti i do Čech? Než bude pozdě?ne 16. 12. 2018 0:46 odesílatel Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com> napsal:On 15.12.2018 23:54, sam.hw wrote:
> takze potvrzuji, ze nekdy je opravdu potreba nakupovat bez vyberoveho
> rizeni. akorat je to nemozne vysvetlit byrokratum
 > :)

Toto funguje doteraz a aj v sukromnych firmach. Pred casom sme na
projekt, kde su naklady refundovane zakaznikom, potrebovali na testy
mobilnej aplikacie 4 rozne mobily (rozny OS a vyrobcovia) a 1 SIM s
datovym programom. Tak sme nasli mobily u beznych velkych retazcov typu
zeleny skriatok s dodacou dobou max 3 dni. Lenze vo firme to muselo ist
oficialne, ziadankou, cez nakupne oddelenie. Tam mali po par dnoch
mlcania hlavne problem, preco my chceme take telefony, ked ako sluzobne
sa kupuju ine, lacnejsie. To sme im vysvetlili. Tak nam ich objednali,
ale od "dvorneho" dodavatela s dodacou dobou 3 tyzdne! Tiez sa im
nezdalo, ze sme si vybrali SIM s presne specifikovanym programom od
vtedy zacinajuceho operatora. Na to sa nas uz nepytali a rovno objednali
SIM od operatora, u ktoreho nasa firma prevadzkuje vsetky sluzobe
mobily. Rozdiel bol, ze my sme vybrali SIM s programom neobmedzene data
za 5 EUR/mes. O nic ine nam neslo, zakladny predpoklad nasich testov bol
prenos cez mobilne data. A nakupne oddelenie nam kupilo SIM s programom
5 EUR/mes, v ktorom bolo obmedzenie na 1GB dat mesacne. Ale sak tam mate
tolko a tolko volnych minut na hovory!!
Takze ked sme mali vsetko pokope, projekt uz meskal. No co uz, zacali
sme testovat postupne vsetky 4 mobily. Pocas prveho dna si tie nove
mobily na pozadi postahovali aktualizacie OS, cim vycerpali 1GB limit a
boli sme v p...

miro