O Tesle Piestany

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Prosinec 21 10:52:19 CET 2018

No chcel by som vidiet ten udiv
keby chytili do ruky dnesnu flashku a lustili
tie miliardy tranzistorov

:)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Thursday, December 20, 2018 10:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: O Tesle Piestany

Já mám zase několik obvodů M50734 od Mitsubishi, je to klon 6502  s řadou integrovaných
periferií, jako např.  ADC a driver pro krokové motory.
Používalo se to třeba pro faxy.
V letech 1990 - 1991 jsem se programováním tohoto broučla v assembleru i živil.
Ještě k tomu mám i kompletní dokumentaci a jednu vývojovou destičku.
Psal jsem na to tehdy taky jakýsi debbuger. vyšlo to pak v jednom německém časopise,
někde bych ho tady taky našel.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW