STM32F3 ruseni SPI signalu

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Sobota Prosinec 15 19:49:15 CET 2018

A co takhle nizsi rychlost GPIO ?  Treba to pomuze. Neboli nastavit na
10MHz, vzdy je lepe mene zarit, pokud neni nutno. Nevim presne jak to je
zadratovano v tom STM32, jaky seriovy odpor nebo co tam je.... , zkusil
bych to. Pripadne by mel stacit mozna kondik nebo seriovy odpor na
vystupu u CLK. Potrebujete, aby CLK byl o neco pomalejsi a dal od
ostatnich kabliku.

Neco takoveho:

GPIO_InitStructure.GPIO_Speed = GPIO_Speed_10MHz;

Jirka