STM32F3 ruseni SPI signalu

Sobota Prosinec 15 20:34:57 CET 2018

Vsak jsem psal, ze to pomuze, to jsem samozrejme hned zkusil.  Asi moc
rychle reagujici vstup toho STM.
To jsem si taky nabehnul pred lety s prevodnikem urovni na bazi BSS138,
klasika, D na vyssi napeti s PU, S na nizsi napeti a G na nizsi
napajeni. Za tim IO expander na napeti baterky, predtim FLASH na 2V8.
Expander fungoval OK, pamet taky, pokud jsem nesnizil frekvenci SPI, pak
pamet nefungovala. Ten mosfet v okamziku, kdy sepnul, tak zvednul napeti
na S vlivem kapacity na D a generoval falesny pulz na CLK, chvili
trvalo, nez mi to doslo... Impulzy nemeritelne ale ta pamet je delana na
100+ MHz... Cloveka vsechno nenapadne.