STM32F3 ruseni SPI signalu

Sobota Prosinec 15 19:34:58 CET 2018

Teda pridavani nejakych kondenzatoru do logiky mam ve skatulce s napisem
NIKDY... Nejde o to, ze bych to potreboval rozchodit, cilove zarizeni ma
v te ceste jeste galvanicke oddeleni a tam to asi udela z hran uplne
neco jineho, jen mne to proste prekvapilo, protoze jsem u STM slave
nikdy neimplementoval a u zadne jine periferie jsem se s takovym
chovanim nesetkal. Kdyz jsem delal design slave SPI v FPGA, tak jsem na
CLK tak nejak automaticky dal filtr, protoze jsem cekal prave nejake
takove problemy...